Nie bądź tylko Gapiem. Weź aktywny udział w dyskusji i zarejestruj się już teraz. Rejestracja
Wszystko o Stali Rzeszów
16 wrz 2018, o 17:21
|
Re: Finał: Ostrovia Ostrów Wlkp. - Stal Rzeszów (16.09.2018 |
|
Lukix77
|
Senior |
|
Dołączył: 20 lip 2012, o 15:32 Posty: 272
|
Wreszcie przebudzenie, oby tak do końca
|
|
16 wrz 2018, o 17:38
|
Re: Finał: Ostrovia Ostrów Wlkp. - Stal Rzeszów (16.09.2018 |
|
Lukix77
|
Senior |
|
Dołączył: 20 lip 2012, o 15:32 Posty: 272
|
Ehhh, no z pustego to i Salomon nie naleje... Szkoda
|
|
16 wrz 2018, o 17:39
|
Re: Finał: Ostrovia Ostrów Wlkp. - Stal Rzeszów (16.09.2018 |
|
SpeedwayFan7
|
Nabijacz postów |
Dołączył: 15 wrz 2017, o 09:09 Posty: 968
|
|
|
|
16 wrz 2018, o 17:42
|
Re: Finał: Ostrovia Ostrów Wlkp. - Stal Rzeszów (16.09.2018 |
|
misiek30
|
Junior |
|
|
Dołączył: 21 sie 2007, o 15:01 Skąd: Jasionka Posty: 133
|
Cytuj: V. REKLAMACJA 1. Użytkownikowi przysługuje prawo reklamacji: a) w momencie niedostępności portalu /www.tvcom.pl/ lub jego awarii. b) nie uzyskania dostępu do skorzystania usługi PPV, po zalogowaniu się na konto posiadane w ramach portalu /www.tvcom.pl/. 2. Reklamacja nie przysługuje w przypadku występowania krótkich przerwy w ciągłości obrazu lub dźwięku (np. przeskoki, zwolnione wyświetlanie obrazów) spowodowane zakłóceniami niezależnymi od Nadawcy. 3. Nadawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody będące następstwem korzystania z Usługi PPV oraz za skutki ujawnienia przez Użytkownika treści udostępnionych w ramach Usługi PPV osobom trzecim, w tym osobom niepełnoletnim, poprzez brak zachowania odpowiednich środków ostrożności. 4. Reklamacje do Nadawcy można składać w ciągu 24 godzin od momentu zakończenia Transmisji. W przypadku przesłania Reklamacji w terminie późniejszym, nie będą one rozpatrywane przez Nadawcę. Reklamację można składać pod adresem: ppv@tvcom.pl. 5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: a) nazwę Użytkownika (imię i nazwisko, login) b) adres e-mail przywiązany do konta na portalu c) nr transakcji Operatora płatności elektronicznych d) datę, godzinę oraz wydarzenia dla którego została wykupiona Usługa wraz z opisem problemu i uzasadnieniem reklamacji. 6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od momentu jej złożenia. Po uwzględnieniu reklamacji Użytkownik otrzyma zwrot kwoty w wysokości uiszczonej w ramach złożonego Zamówienia przelewem zwrotnym na rachunek bankowy, z którego kwota została uiszczona
|
|
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 181 gości |
Narzędzia
|
|
Uprawnienia
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|