Nie bądź tylko Gapiem. Weź aktywny udział w dyskusji i zarejestruj się już teraz. Rejestracja

Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.

Info o forum.


Wasze uwagi i problemy związane z naszym Forum.

Opcje      Szukaj
Post 31 sty 2007, o 19:40
 Info o forum.
Legenda
Legenda

Dołączył: 16 gru 2002, o 20:07
Skąd: Rzeszów / Essen
Posty: 6939

Zobacz profil 
OD dzis forum pelni funkcje nieoficjalna. Zostalo przeniesione na inny serwer.

P.S Do osób, ktore uwazaja sie za konkurencje http://www.stal.rzeszow.pl chcialem uspokoic :) strona byla jest i bedzie oficjalna. Co wiecej wspolpraca na linii strona - klub uklada sie swietnie i wkrotce bedzie duzo fajnych rzeczy :)

To chyba tyle.


           
Post 31 sty 2007, o 19:43
 
Trener
Trener
Avatar użytkownika

Dołączył: 2 cze 2004, o 19:58
Skąd: miasto przekrętów, nieodkrytych talentów
Posty: 2251

Zobacz profil 
Można poznać tajemnicę dlaczego forum straciło status oficjalnego? MP maczała w tym ręce? :D

_________________
Obrazek


           
Post 31 sty 2007, o 20:00
 
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 12 lis 2002, o 17:22
Posty: 4434

Zobacz profil 
Damian nietrudno zgadnąć. Poltoraczka była ostro jechana na forum oficjalnym więc ją krew zalała.

Oficjalne czy nie - pisać będziemy całą prawdę, zawsze prawdę i tylko prawdę :D


           
Post 31 sty 2007, o 20:02
 
Legenda
Legenda

Dołączył: 16 gru 2002, o 20:07
Skąd: Rzeszów / Essen
Posty: 6939

Zobacz profil 
P. Prezes chyba nic o tym nie wie jeszcze.


           
Post 31 sty 2007, o 21:09
 
Junior
Junior
Avatar użytkownika

Dołączył: 10 lip 2003, o 16:04
Skąd: rzeszow
Posty: 190

Zobacz profil 
to w takim raze jak nie Poltorak to co :?:

_________________
NA UKŁADY NIEMA RADY !!!


           
Post 31 sty 2007, o 22:57
 
Medalista GP
Medalista GP
Avatar użytkownika

Dołączył: 6 lip 2003, o 11:35
Skąd: z I łuku | Rzeszów
Posty: 2249

Zobacz profil 
Wlasnie co sie stalo?
Czy ktos z wladz moze przekazac opini publicznej informacje dotyczaca tego posuniecia?

_________________
MPF - Marma Psycho Fans !
Obrazek
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć
przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


           
Post 1 lut 2007, o 00:34
 
Uczestnik GP
Uczestnik GP
Avatar użytkownika

Dołączył: 21 sty 2003, o 17:19
Posty: 1091

Zobacz profil 
Jaja, z mocą. :P


           
Post 1 lut 2007, o 14:01
 
Uczestnik GP
Uczestnik GP
Avatar użytkownika

Dołączył: 4 lip 2004, o 12:23
Skąd: Rzeszów
Posty: 1169

Zobacz profil 
Pytanko: czy bezposrednio ze strony glownej bedzie poprawiony link,aby mozna bylo wskoczyc na forum i lige typerow??
:D

_________________
Barty
Obrazek


           
Post 1 lut 2007, o 14:10
 
Uczestnik GP
Uczestnik GP
Avatar użytkownika

Dołączył: 28 sty 2005, o 03:28
Skąd: Jackrabbit Slim
Posty: 1966

Zobacz profil 
Z tego co wiem - nie.

_________________
www.facebook.com/004band


           
Post 1 lut 2007, o 14:35
 
Trener
Trener
Avatar użytkownika

Dołączył: 2 cze 2004, o 19:58
Skąd: miasto przekrętów, nieodkrytych talentów
Posty: 2251

Zobacz profil 
Więc kiedy mamy się spodziewać powstania oficjalnego - na którym M.Półtorak, lub ktoś z jej namiestników będzie adminem :lol:
PS. To jest jak na razie Nieoficjlane :D

_________________
Obrazek


           
Post 1 lut 2007, o 14:36
 
Legenda
Legenda

Dołączył: 16 gru 2002, o 20:07
Skąd: Rzeszów / Essen
Posty: 6939

Zobacz profil 
Nigdy.


           
Post 1 lut 2007, o 16:57
 
Legenda
Legenda

Dołączył: 30 kwi 2003, o 21:45
Posty: 4351

Zobacz profil 
Czy ktos moze podac motywy tej decyzji?? czy była to decyzja która wpłyneła z klubu?? chyba uzytkonicy maja prawo wiedziec?


           
Post 1 lut 2007, o 21:11
 
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 12 lis 2002, o 17:22
Posty: 4434

Zobacz profil 
:płacz: Odoficjalnili mi moje dzieciątko :wink: :płacz:
Najpopularniejsze forum zuzlowe [*]
Jego popularnosc spadnie drastycznie... poziom zapewne też.


           
Post 1 lut 2007, o 21:54
 
Junior
Junior
Avatar użytkownika

Dołączył: 4 maja 2005, o 15:51
Posty: 183

Zobacz profil 
Kompletnie nie rozumiem decyzji o przemianowaniu naszego kochanego forum :P na nieoficjalne. Martwi mnie natomiast to, że nikt nie chce powiedzieć jakie były tego powody :evil: Może w końcu ktoś to wyjaśni ?

_________________
Obrazek


           
Post 1 lut 2007, o 23:27
 
Reprezentant kraju
Reprezentant kraju
Avatar użytkownika

Dołączył: 1 kwi 2005, o 21:19
Skąd: Rzeszów
Posty: 785

Zobacz profil 
wez zrobiliscie lipe ładna z tym forum,nie wiem czego tak no ale widze ze to juz nieodwołalne.Oj cos czuje ze teraz mało kto tu bedzie wogóle zaglądał,no ale to juz nie moja sprawa.


           
Post 1 lut 2007, o 23:39
 
Legenda
Legenda

Dołączył: 16 gru 2002, o 20:07
Skąd: Rzeszów / Essen
Posty: 6939

Zobacz profil 
A kogo? Moja? Innych adminow. Forum jest dla kibicow i jesli tacy beda tu zagladac, to dobrze, nie beda to nie i tyle w tym temacie. W ogole jakies ciezkie rozumowanie niektorzy maja. Co z tego, ze nie jest juz oficjalnym?Ja nie widze zadnej roznicy, bo zmienil sie jedynie napis na gorze. A jak komus on przeszkadza, to niech tu nie zaglada. Nikt plakac nie bedzie. :|

My nie chcielismy zamykac forum, bo tworzy ono jakas czesc historii. Zadne posty nie zostaly usuniete. Ba, dupman dal serwer i domene, tylko po to, aby to forum nie przestalo istniec. Jesli wiekszosc bedzie miala takie chore rozumowanie jak Ty, rozek, to forum sie zamknie. Serwer sie zwolni. I wszyscy beda szczesliwi.


           
Post 1 lut 2007, o 23:46
 
Uczestnik GP
Uczestnik GP
Avatar użytkownika

Dołączył: 21 sty 2003, o 17:19
Posty: 1091

Zobacz profil 
Tylko może jakoś oficjalnie i racjonalnie to uzasadnić? Dziwne, że nagle po tygodniach niepochlebnych wpisów na temat p. Prezes, forum przestaje być oficjalnym, a ze strony ginie do niego link na górze.

Nie tak buduje się wizerunek klubu czy firmy. Dla mnie, póki nie przeczytam jakiegoś oficjalnego stanowiska, racjonalnie uzasadniającego działania, sprawa będzie prosta. Cenzura kwitnie.


           
Post 1 lut 2007, o 23:50
 
Legenda
Legenda

Dołączył: 16 gru 2002, o 20:07
Skąd: Rzeszów / Essen
Posty: 6939

Zobacz profil 
A jak buduje sie wizerunek klubu? Masa chamskich postow, odzywek, pomowien, docinek? Tym sie buduje wizerunek klubu?

A gdyby cenzura kwitla to tego forum nie byloby juz w ogole. Wiec nie rozsmieszaj mnie Radek.


           
Post 2 lut 2007, o 00:51
 
Reprezentant kraju
Reprezentant kraju
Avatar użytkownika

Dołączył: 14 maja 2003, o 12:18
Skąd: z Pacanowa
Posty: 543

Zobacz profil 
Przepraszam,że się wtrącam,ale czy to naprawdę jest tak cięzko napisac, że pani Marcie nie podobało sie to co ostatnio się działo na forum i poprosiła o nie łączenie tego forum z klubem i jego oficjalną stroną? Jeśli były inne powody to też wystarczy jasno to napisać, ale po cholere robicie z ludzi idiotów udając że niby nic się nie stało i próbując zostawić to bez wyjaśnienia :?: Nikt przy zdrowych zmysłach nie uwierzy że to była nagle decyzja tylko i wyłącznie administratorów forum, bo akurat to że bylo to forum oficjalne miało dla tego forum tylko i wyłącznie korzyści, więc nikt normalny sam z siebie by z tych korzyści nie rezygnował.

A rzeszowskim dziennikarzom proponuję zapytać panią Marte o ta sytuacje przy najbliższej okazji ;)

_________________
MOTOR LUBLIN
Obrazek
Obrazek


           
Post 2 lut 2007, o 03:17
 
Junior
Junior
Avatar użytkownika

Dołączył: 10 lip 2003, o 16:04
Skąd: rzeszow
Posty: 190

Zobacz profil 
z drugiej strony jesli nieprzeszkadzalo to p.Marcie to komu? pozatym szkoda tylko ze "ojciec dyrektor"(mowa o Kezmanie) zawsze powtarzal ze nielubi niejasnosci i niescislosci wiec dlaczego teraz niemoze przyzac ze marne folie a dokladnie p.Poltorak wydala takie a nie inne polecenie ze niepodoba sie jej forum i to co na jej temat pisza kibice wiec trzeba usunac je jesli strona chce zatrzymac status oficjalnej a ludzie udzielajacy sie na str chca miec przyznane akredytacje na przyszly sezon wiec forum zniklo z Oficjalnej Strony :| i teraz poprosty strach sie przyznac ze faktycznie o to chodzilo lepej powiedziec ze to tajemnice a ludzie popisza popisza i im przejdzie :? oj nieladnie panie Damianie nieladnie :lol: teraz tylko wychodzi jedno iz NA UKLADY NIEMA RADY
p.s jestem prawie pewien ze moj post zostanie zmieniony lub calkowicie usuniety ale coz...

_________________
NA UKŁADY NIEMA RADY !!!


           
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Narzędzia



Skocz do:  

Uprawnienia

Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

Original style by phpBBservice.nl & New Design style by ZeNaNLi