Nie bądź tylko Gapiem. Weź aktywny udział w dyskusji i zarejestruj się już teraz. Rejestracja

Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.

Nowy dzial(Tu pisać prośbę o wstęp do działu Klub kibica)


Wasze uwagi i problemy związane z naszym Forum.


Czy chcesz aby powstal nowy dzial "Klub Kibica" ?
Tak 71%  71%  [ 62 ]
Nie 29%  29%  [ 25 ]
Liczba głosów : 87
Opcje      Szukaj
Post 6 gru 2003, o 21:02
 
Legenda
Legenda

Dołączył: 16 gru 2002, o 20:07
Skąd: Rzeszów / Essen
Posty: 6938

Zobacz profil 
Aby dostać dostęp do działu KK trzeba chodzi regularnie na spotkania! Nie moge dać Koronerowi dostępu skoro na nie, nie chodzi. To, że akurat masz wtedy spotkanie z piłki czy inne zajęcia to nie jest wytlumaczenie, każdy tak może powiedzieć i wtedy musiałbym każdemu go dać...


           
Post 8 gru 2003, o 21:27
 
Reprezentant kraju
Reprezentant kraju
Avatar użytkownika

Dołączył: 12 lis 2002, o 23:08
Skąd: england / northampton
Posty: 785

Zobacz profil 
odswiezam temat z ponowieniem prosby o dostep do dzialu kk.
powiedzcie kiedy macie to spotkanie to wpadne

_________________
KTO UKRADL MOTÓR??


           
Post 8 gru 2003, o 22:49
 
Medalista GP
Medalista GP
Avatar użytkownika

Dołączył: 28 maja 2003, o 15:24
Posty: 2019

Zobacz profil 
Najprawdopodobniej najblizsze odbedzie sie w sobote w poludnie ale termin jest jeszcze nie pewny takze trzeba czekac :D !!! :D

_________________
Jestem młodszym synem Marii i Władysława. W odróznieniu od reszty rodzeństwa nie ukończyłem żadnych studiów. Jestem przysłowiową złotą rączką, dawniej pracowałem jako glazurnik, teraz jestem taksówkarzem. Jestem żonaty, moja żona ma na imię Grażynka, jestem ojcem trójki dzieci - małej Kasi, a także dwójki adoptowanych dzieci - Maćka i Bożenki.

Pozdrawiam


           
Post 1 sty 2004, o 21:02
 
Solidny ligowiec
Solidny ligowiec
Avatar użytkownika

Dołączył: 5 lis 2003, o 13:18
Posty: 468

Zobacz profil 
A czy ja mam jakas mozliwosc miec dostem do kk .Uczestniczyc w spodkaniach nie dam rady poniewaz klikam z Chicago .Jesli nie ma takiej mozliwosci to oki sorki ze zawracam d... swoja osoba :D


Pozdrawiam:Knudsen


           
Post 1 sty 2004, o 23:08
 
Medalista GP
Medalista GP
Avatar użytkownika

Dołączył: 28 maja 2003, o 15:24
Posty: 2019

Zobacz profil 
No mysle ze raczej nie :) Ale Knudsen bo co ci dostep, skoro sie nie bedziesz udzielal :D Takze nie ma to znaczenia, w dziale tym sa omawiane sprawy ktore ciebie by nie zainteresowaly :)

_________________
Jestem młodszym synem Marii i Władysława. W odróznieniu od reszty rodzeństwa nie ukończyłem żadnych studiów. Jestem przysłowiową złotą rączką, dawniej pracowałem jako glazurnik, teraz jestem taksówkarzem. Jestem żonaty, moja żona ma na imię Grażynka, jestem ojcem trójki dzieci - małej Kasi, a także dwójki adoptowanych dzieci - Maćka i Bożenki.

Pozdrawiam


           
Post 1 sty 2004, o 23:21
 
Solidny ligowiec
Solidny ligowiec
Avatar użytkownika

Dołączył: 5 lis 2003, o 13:18
Posty: 468

Zobacz profil 
oki arOn_ek tylko zapytalem czy jest taka mozliwosc :D jak nie ma to okej arOn_ek pozdrawiam cie :wink:


           
Post 1 sty 2004, o 23:23
 
Legenda
Legenda

Dołączył: 16 gru 2002, o 20:07
Skąd: Rzeszów / Essen
Posty: 6938

Zobacz profil 
Kundsen chodzi o to, że jak Tobie dalibyśmy dostęp to pózniej każdy by go chciał mówiąc jak Knudesen ma to ja też chce... :wink:


           
Post 14 sty 2004, o 20:19
 
Reprezentant kraju
Reprezentant kraju
Avatar użytkownika

Dołączył: 12 lis 2002, o 23:08
Skąd: england / northampton
Posty: 785

Zobacz profil 
kiedy jest jakies spotkanie? przyszedl bym i bym sie zapisal bo chce miec dostep do dzialu

_________________
KTO UKRADL MOTÓR??


           
Post 14 sty 2004, o 22:10
 
Medalista GP
Medalista GP
Avatar użytkownika

Dołączył: 28 maja 2003, o 15:24
Posty: 2019

Zobacz profil 
Koroner narazie nie wiadomo... Ostatnio bylo w Heliosie :)... Ale dostep dostaje sie po przyjsciu na conajmniej dwa spotkania :D

_________________
Jestem młodszym synem Marii i Władysława. W odróznieniu od reszty rodzeństwa nie ukończyłem żadnych studiów. Jestem przysłowiową złotą rączką, dawniej pracowałem jako glazurnik, teraz jestem taksówkarzem. Jestem żonaty, moja żona ma na imię Grażynka, jestem ojcem trójki dzieci - małej Kasi, a także dwójki adoptowanych dzieci - Maćka i Bożenki.

Pozdrawiam


           
Post 14 sty 2004, o 22:14
 
Legenda
Legenda

Dołączył: 16 gru 2002, o 20:07
Skąd: Rzeszów / Essen
Posty: 6938

Zobacz profil 
arOn_ek napisał(a):
Koroner narazie nie wiadomo... Ostatnio bylo w Heliosie :)... Ale dostep dostaje sie po przyjsciu na conajmniej dwa spotkania :D


I pamiętać trzeba o tym, że jeśli nie pojawi sie na 2-3 kolejnych to dostęp jest zabrany. Nie ma takiej opcji, że ktoś raz przyjdzie na spotkanie i ma dożywotni dostęp do działu.


           
Post 15 sty 2004, o 17:41
 
Reprezentant kraju
Reprezentant kraju
Avatar użytkownika

Dołączył: 12 lis 2002, o 23:08
Skąd: england / northampton
Posty: 785

Zobacz profil 
nic z tego nie rozumie. nie ma spotkan a dostep jest jak sie przychodzi na spotkania.
czy jest szansa ze wogole dostane dostep?
aha, powstal nowy dzial "do redakcji" tam tez chce czynnie uczestniczyc i zabierac glos. co musze zrobic zeby tam tez miec dostep?
czy musze zostac motomysza?

_________________
KTO UKRADL MOTÓR??


           
Post 15 sty 2004, o 18:05
 
Medalista GP
Medalista GP

Dołączył: 15 lis 2002, o 15:20
Skąd: Rzeszów
Posty: 2022

Zobacz profil 
koroner napisał(a):
nic z tego nie rozumie. nie ma spotkan a dostep jest jak sie przychodzi na spotkania.
czy jest szansa ze wogole dostane dostep?
aha, powstal nowy dzial "do redakcji" tam tez chce czynnie uczestniczyc i zabierac glos. co musze zrobic zeby tam tez miec dostep?
czy musze zostac motomysza?


tak musisz być motomyszą najlepiej kupic sobie WSK-e:) jeździć nią na mecze chodzić oczywiście na spotkania(które są co tydzien!!!!) i dawać kaske którą każdy daeje:) i to nie jest tak że przyjdziesz raz i już CI damy dostęp nie martw sie:)

ostatni post w ktorym napisane zostało motomysza co to znaczy?!!

_________________
TYLKO STAL ZKS!!!!!!!!


           
Post 15 sty 2004, o 18:57
 
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 12 lis 2002, o 17:22
Posty: 4434

Zobacz profil 
koroner napisał(a):
aha, powstal nowy dzial "do redakcji" tam tez chce czynnie uczestniczyc i zabierac glos. co musze zrobic zeby tam tez miec dostep?
czy musze zostac motomysza?

Drogi Koronerze, pisząc ten post ośmieszasz się. Po działem wyraźnie jest napisane:
Cytuj:
Dział przeznaczony dla redaktorów i współpracowników serwisu stal.rzeszow.pl. Forum niedostępne dla pozostałych użytkowników.

Umiejętność czytania i rozumienia tekstu chyba masz już opanowane, więc w czym tkwi twój problem? Nie uważam, aby interesującym dla ciebie było np. temat o przebudowie działu Linki, lub o tym który z redaktorów ma mieć akredytację.
Moderatorów proszę o kasowaniu kolejnych równie bezsensownych postów, bo to po prostu absurd.


           
Post 16 sty 2004, o 13:17
 
Uczestnik GP
Uczestnik GP
Avatar użytkownika

Dołączył: 30 lip 2003, o 16:21
Skąd: RzEsZoW
Posty: 1921

Zobacz profil 
Jak tak to czytam to widze, ze tu sie groznie zaczyna robic......... :P


           
Post 16 sty 2004, o 16:17
 
Medalista GP
Medalista GP
Avatar użytkownika

Dołączył: 28 maja 2003, o 15:24
Posty: 2019

Zobacz profil 
Maius wszystko jest SI :D Tylko Koroner zawsze pisze na naszym forum jak jest.... niedotleniony :P

_________________
Jestem młodszym synem Marii i Władysława. W odróznieniu od reszty rodzeństwa nie ukończyłem żadnych studiów. Jestem przysłowiową złotą rączką, dawniej pracowałem jako glazurnik, teraz jestem taksówkarzem. Jestem żonaty, moja żona ma na imię Grażynka, jestem ojcem trójki dzieci - małej Kasi, a także dwójki adoptowanych dzieci - Maćka i Bożenki.

Pozdrawiam


           
Post 17 sty 2004, o 17:14
 
Reprezentant kraju
Reprezentant kraju
Avatar użytkownika

Dołączył: 12 lis 2002, o 23:08
Skąd: england / northampton
Posty: 785

Zobacz profil 
dzis w nocy snilo mi sie ze pisalem relacje ze spidleja, czy to oznacza ze zostane dziennikarzem??

_________________
KTO UKRADL MOTÓR??


           
Post 17 sty 2004, o 17:46
 
Medalista GP
Medalista GP

Dołączył: 15 lis 2002, o 15:20
Skąd: Rzeszów
Posty: 2022

Zobacz profil 
koroner napisał(a):
dzis w nocy snilo mi sie ze pisalem relacje ze spidleja, czy to oznacza ze zostane dziennikarzem??


koroner sam opieprzasz nobiego, że pisze nie na temat a sam chyba się pomyliłeś:) Pozdrowienia, a co do tego co Ci się śniło, to zostaniesz motomyszą hehehe

_________________
TYLKO STAL ZKS!!!!!!!!


           
Post 21 mar 2004, o 19:53
 
Medalista GP
Medalista GP
Avatar użytkownika

Dołączył: 6 lip 2003, o 11:35
Skąd: z I łuku | Rzeszów
Posty: 2249

Zobacz profil 
Jest sprawa, jestem w KK a nie mam dostepu do dzialu na forum: Klub Kibica, moze by tak ktos cos zrobil w tej sprawie 8-)

_________________
MPF - Marma Psycho Fans !
Obrazek
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć
przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


           
Post 21 mar 2004, o 20:29
 
Legenda
Legenda

Dołączył: 16 gru 2002, o 20:07
Skąd: Rzeszów / Essen
Posty: 6938

Zobacz profil 
oki masz dostęp tylko na spotkania chodzić dalej prosze :P


           
Post 14 kwi 2004, o 21:28
 
Senior
Senior
Avatar użytkownika

Dołączył: 21 gru 2003, o 23:28
Skąd: zza kierownicy rowera..../pobitno
Posty: 349

Zobacz profil 
Na meczu z gdanskiem siedzialem w kk wraz z POLANEM moze ktos widzial spiewalem jak wszyscy wiec sie czuje jak w kk i chcem byc w kk , czy moze mi ktos udostapnic dzial Klub Kibica .

Wiem bede chodzil na spatkania KK .

Dziex :)

_________________
POZDROWKA - stef@n/pobitno


           
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Narzędzia



Skocz do:  

Uprawnienia

Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

Original style by phpBBservice.nl & New Design style by ZeNaNLi