Nie bądź tylko Gapiem. Weź aktywny udział w dyskusji i zarejestruj się już teraz. Rejestracja
Rozmowy o sporcie żużlowym
25 sie 2005, o 11:49
|
Dlaczego tyle bulimy na GP??!! |
|
Stalowiec_87
|
Szkółkowicz |
|
|
Dołączył: 22 sie 2005, o 13:55 Skąd: ŚWILCZA Posty: 15
|
Informacja za http://www.sports.pl
Polak da więcej
Nie 100, tylko 120 tysięcy. I nie dolarów, tylko funtów. Organizatorzy Grand Prix chcą, by Bydgoszcz płaciła za licencję więcej niż Praga czy Kopenhaga. Grożą, że w przeciwnym razie straci miejsce w kalendarzu na rzecz... Tarnowa.
Liczby nie pozostawiają wątpliwości - nasz kraj jest dla organizatorów GP "dojną krową". Czeska Praga (podobnie jak szwedzkie czy duńskie miasta) od lat płaci za roczną licencję 100 tys dol (ok. 330 tys. zł), Bydgoszcz przelewa na brytyjskie konta tą samą stawkę, ale w funtach, czyli 590 tys. zł!
Tymczasem, jak się dowiedzieliśmy, szef BSI zażądał 110 tys. funtów za przyszły rok i 120 za 2007! Dodatkowo chce także - jak w poprzednich sezonach - 300 biletów wstępu na główną trybunę, co oznacza kolejne 150 tys. zł.
Tę ofertę władze Bydgoszczy odrzuciły, a Polonia wysłała swoją propozycję. John Postlethwaite ani myśli zmniejszać żądań. - Nie będę się wypowiadał o szczegółach, bo to tajemnica handlowa. Faktem jest, że w Polsce macie świetną koniunkturę na żużel - mówi.
PS. Co o tym myślicie??
_________________ Stal królową RZESZOWA jest!!! Hetmańska & Lenartowicza HOOL's!!! STAL I ŚWILCZA zawsze razem!!!
|
|
|
|
|
|
25 sie 2005, o 13:06
|
|
Lirasz
|
Uczestnik GP |
|
|
Dołączył: 1 lut 2003, o 21:41 Skąd: Kraków || Leżajsk Posty: 1876
|
No no, jestem na tym forum już 2 i pół roku a nie założyłem tyle tematów co ten pan No i w końcu jakiś nie-debilny temat.
Ceny zawsze są zawyżone, trzeba się targować. Jeśli nie zejdą do normalnej ceny, to Bygdoszcz pownna się wycofać, aby dać przykład innym, którzy są okradani.
Ta licencja jest jak bilet na Stal: droższa od 40 % niż gdzieś indziej W obu przypadkach kibice mają niewiele do powiedzenia, ale zawsze można próbować coś zrobić.
"Lud ma prawo się wypowiedzieć. Nie zostanie wysłuchany, ale prawo ma!"
|
|
|
|
|
|
25 sie 2005, o 13:39
|
|
Sewer
|
Uczestnik GP |
|
|
Dołączył: 12 lis 2002, o 20:13 Skąd: Rzeszów Posty: 1110
|
Lirasz napisał(a): No no, jestem na tym forum już 2 i pół roku a nie założyłem tyle tematów co ten pan No i w końcu jakiś nie-debilny temat. Ten temat jest sensowny więc....chyba jasna sprawa watri napisał(a): No no, chłopak uczy się na błędach , brawo ! Laughing
Ciekawe jaki jutro założy temat...?
Piszesz na Stalowca a twój post jest "bardzo" na temat.
A teraz przejdźmy do sedna sprawy, przecież to jest obłęd, ale to jest tylko i wyłącznie wina naszych działaczy. Po jaką cholerę godzą się na takie warunki?? jak nie ma kasy albo ktoś chce na nas zarobić (w tym przypadku BSI) to się po prostu mówi dziękujemy i finał, jak nie chcą żeby było w Polsce GP to trudno. Jakoś jestem dziwnie spokojny że w przypadku postawienia sprzeciwu przez Polaków nie oznaczałoby braku zawodow GP w Polsce, przyczyna jest prosta, nadal nasi kibice ratują nie jedną rundę.
_________________ grafik komputerowy z Rzeszowa biuro rachunkowe rzeszów, usługi księgowe
|
|
|
|
25 sie 2005, o 15:25
|
Re: Dlaczego tyle bulimy na GP??!! |
|
Didier
|
Ligowy debiutant |
|
|
Dołączył: 21 sty 2005, o 22:55 Skąd: Rzeszów B4 Posty: 55
|
Stalowiec_87 napisał(a): Informacja za http://www.sports.plPolak da więcej Nie 100, tylko 120 tysięcy. I nie dolarów, tylko funtów. Organizatorzy Grand Prix chcą, by Bydgoszcz płaciła za licencję więcej niż Praga czy Kopenhaga. Grożą, że w przeciwnym razie straci miejsce w kalendarzu na rzecz... Tarnowa.
Czyżby Tarnów powiedział że dadzą więcej (120) i chce wygryść Bydgoszcz
|
|
|
|
25 sie 2005, o 16:53
|
Re: Dlaczego tyle bulimy na GP??!! |
|
bery
|
Uczestnik GP |
|
Dołączył: 8 gru 2002, o 19:42 Skąd: Baranowka III/Kraków Posty: 972
|
Didier napisał(a): Czyżby Tarnów powiedział że dadzą więcej (120) i chce wygryść Bydgoszcz
Całkiem możliwe bo Slak jak dodąd kupił i załatwił co chciał.
Mysle też ze po powrocie tomka do formy na DMS przyszła nadzieja ze tomek znow powalczy o IMŚ. A nawet jesli 2007 nie bylby rokiem polskiego zuzlowca to i tak GP w Tarnowie to bylo by wydarzenia na caly region i Polske a stadion pękał by znow w szwach. Moze go by nawet rozbudowali lekko. Slak napewno chce przebic czy wroclaw czy Bydzie. Jak dlamnie wolalbym Wroclaw bvo tam sie gorzej oglada zuzel z trybun niz w bydgoszczy.
Denerwuje mnie Bydzia która odrazu robi szum, i zwala wine na Tarnow. Kurna tyle lat tam mieli GP i zamiast zrozumiec ze teraz kolej na innych to oni sie szczyca ze juz 7 lat organizuja wiec tak powinno juz zostac. A co to inne miasta są gorsze?
Jak dla mnie to niech tarnow w 2007 organizuje. cene 100 zl jaka trzeba wydac na przejazd tam (pomijajac czas - 20h w podruzy, żarcie) dodam do ceny biletu.
Przyjedzie CZestochowa, Rybnik, Krosno, Rzeszow i Lublin i klimat bedzie lepszy niz w przejedzonej GP Bydzi.
_________________ bERY
|
|
|
|
25 sie 2005, o 17:07
|
|
bery
|
Uczestnik GP |
|
Dołączył: 8 gru 2002, o 19:42 Skąd: Baranowka III/Kraków Posty: 972
|
http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35591,2883969.html
Gazeta Wyborcza
"Przed Grand Prix Polski na żużlu"
" Przełom w negocjacjach ratusza z szefem BSI Johnem Postlethwaite'em na temat kolejnych turniejów GP nad Brdą. - Prawie się zgodził na naszą propozycję umowy - zdradza Andrzej Walkowiak, dyrektor organizacyjny GP Polski ze strony ratusza. - A co do sobotniego turnieju, wszystko jest przygotowane na cacy - dodaje dyrektor techniczny GP Leszek Tillinger
Benfield Sports International, mająca prawa do organizacji cyklu finałów indywidualnych mistrzostw świata, żąda od władz Bydgoszczy o kilkanaście tysięcy funtów więcej za każdy z dwóch kolejnych sezonów, by na stadionie Polonii nadal odbywały się turnieje GP (we wtorek na konto BSI wpłynęło, zgodnie z umową, 100 tys. funtów za organizację sobotniego turnieju - przyp. red). I zabiera całą sumę z ewentualnego pozyskania tytularnego sponsora turnieju. Prezydent Konstanty Dombrowicz nie godzi się na to. Anglik nie chce ustąpić i zawiesza rozmowy - przedłużenie bydgoskiej GP wisi na włoski. O tym "Gazeta" informowała w środę.
Tego samego popołudnia Walkowiak był umówiony na kolejna rozmowę telefoniczną z Postlethwaite'em. - John wykazał duże zainteresowanie naszą nową propozycją, żeby nie mówić: prawie się zgodził - relacjonował "Gazecie" Walkowiak wieczorem. - Chce jednak na piśmie zobaczyć cały projekt: i te sporne warunki i te, których ani on, ani my nie negujemy. Projekt będzie na niego czekał w czwartek wieczorem w hotelu. Jak się zgodzi, być może podczas piątkowego party na Łuczniczce podpiszemy list intencyjny - dodał. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że ratusz zgadza się na podwyżkę opłaty za prawo organizacji GP w Bydgoszczy; w zamian jednak żąda lepszych warunków reklamowania się - więcej miejsca dla własnych sponsorów na bandach, a co za tym idzie, by więcej pieniędzy spływało do kasy miasta a nie BSI. - Chcemy, by turniej nazywał się "Bydgoszcz Grand Prix". To przyniosłoby świetny efekt promocyjny - kończy Walkowiak.
Świetną promocję ma na razie najbliższa impreza z udziałem światowej elity żużla. Sprzedanych jest już 10 z 13,5 tys. biletów (kasa w kiosku Poldi przy kortach czynna jest między 11-16, w sobotę kasy otwarte będą od 9 - przyp. red.). - Bardzo możliwe, że wstrzymamy w czwartek przedsprzedaż, by zachować wejściówki na sobotę dla kibiców przyjezdnych - zapowiada Tillinger. Są jeszcze te po 80 (na pierwszy łuk i prostą) i 50 zł (na drugi łuk). Pojawiło się jeszcze 40 biletów na sektor A z numerowanymi miejscami (po 250 zł), bo grupa Szwedów zrezygnowała z zamówienia. - Spodziewamy się jakichś trzech tysięcy Skandynawów, Niemców, Anglików. Rickardsson nie zapewniając sobie tytułu mistrzowskiego w Malilii, napędził nam trochę Szwedów do Bydgoszczy - nie kryje Tillinger.
A stadion jest już gotowy na przyjęcie zawodników. W środę, pod nadzorem dyrektora GP Ole Olsena, zakończono montaż pneumatycznych band i naklejanie reklam. - Tu zawsze wszystko jest w porządku. Wy dbacie o każdy szczegół - taka jest opinia Olsena. W czwartek zaczną się zjeżdżać pierwsi żużlowcy z zagranicy, z Andreasem Jonssonem na czele. Dopiero w piątek z Wysp, po czwartkowych meczach ligowych, dotrą Piotr Protasiewcz, Hans Andersen, Scott Nicholls, Nicki Pedersen i Greg Hancock. Bo w piątek między 15 a 17 oficjalny trening (wstęp wolny), a po nim - między 18 a 20.30 - Kujawiak Grand Prix Party w hali Łuczniczka, którego główną atrakcją będzie prezentacja 18 żużlowców i pokaz laserowy".
Tak wiec BSI chciala wycisnac z bydzi ile mozna. A wie ze mozna wiecej po ofercie Tarnowa. Mysle ze doczekamy sie 3 GP w Polsce.
_________________ bERY
|
|
|
|
|
|
26 sie 2005, o 02:15
|
|
Jasiek
|
Legenda |
|
|
Dołączył: 29 sie 2004, o 11:25 Skąd: Sydney Posty: 8388
|
Cytuj: Marzy mi sie zeby wiecej krajow bylo zainteresowane zuzlem a nie tylko z 15 ...
15? Jak ty sie tych 15 doliczyles? Bo zainteresowane kraje
to Polska, Szwecja, Wielka Brytania, powiedzmy, ze troche
Dania, Czechy i Niemcy. W Australii i Nowej Zelandii zainteresowanie
umiera, o czym swiadczy wycofanie sie tamtejszych federacji
ze staran o GP. To samo dzieje sie w USA, gdzie Hancock jako
ostatni chyba na dlugi czas sposrod Amerykanow walczy w czolowce
swiatowej. No to na razie mamy krajow 9 (w tym 3, gdzie sport sie cofa).
Jest jeszcze Rosja, to daje 10. Dodajmy moze Wlochy i... na tym sie
konczy, bo trudno powiedziec, aby bylo zainteresowanie zuzlem
w Norwegii, Finlandii, na Ukrainie czy Lotwie, choc zuzlowcy z tamtych
krajow startuja nadal na torze.
_________________ Regards from Sydney Jasiek
It's ok to disagree with me. I cannot force you to be right
|
|
|
|
|
|
|
|
26 sie 2005, o 11:19
|
|
Sewer
|
Uczestnik GP |
|
|
Dołączył: 12 lis 2002, o 20:13 Skąd: Rzeszów Posty: 1110
|
Didier napisał(a): O GP powinna być rywalizacja tak jak w piłce o MŚ czy ME. Zainteresowani którzy spełniają wymogi zgłaszaja jakąś ofertę i BSI je rozpatruje. Bydgoszcz myśli że po tylu latach jej się organizacja po prostu należy.
Wg. mnie ten pomysł nie jest trafiony bo wtedy będzie trwało przebijanie ofert w czym nasi działacze są wyspecjalizowani, doprowadzi to do niepotrzebnego ładowania kasy.
Lepiej niech będą jasne kryteria, tzn. określona ilośc kasy a nie tak, że Praga daje mniej a np. Bydgoszcz więcej, niech te sprawy będą uregulowane i będzie dobrze.
_________________ grafik komputerowy z Rzeszowa biuro rachunkowe rzeszów, usługi księgowe
|
|
|
|
|
|
26 sie 2005, o 18:58
|
|
Metanol
|
Weteran |
|
|
Dołączył: 19 cze 2005, o 19:14 Skąd: Rzeszów Posty: 3029
|
MaK(s) napisał(a): A jesli chodzi o Ukraine i Lotwe, gdzie wg Jaska nie ma zainteresowania zuzlem, to dodam w ramach ciekawostki, ze zarowno na pierwszy mecz polfinalowy drugoligowych rozgrywek w Rownem, jak i na eliminacje KPE w tymze miescie przyszlo ponad 15 tysiecy widzow. Na stadionie w Daugavpils rowniez zasiada po kilka tysiecy widzow na kazdym meczu ligi polskiej (choc jest to tylko druga liga!)
Dokładnie na Łotwie jest chyba tor tylko w Daugavpils ale na każdy mecz ligowy przychodzi tam po kilka tysiecy ludzi (tak ok 5) a to przecież tylko druga liga, prawdziwym fenomenem jest jednak Równe na Ukrainie gdzie na mecze ligowe chodzi tam po 15 tyś kibiców taka frekfencja jest tam praktycznie na wiekszości zawodów czy to jest liga polska,rosyjska czy jakiś turniej indywidualny, podobne zainteresowanie speedwayem jest w innym ukraińskim mieście Czerwonogradzie ale tam z tego co wiem zawody odbywają sie dużo żadziej niz w Równem, jedynie we Lwowie nie ma wiekszego zainteresowania speedwayem ale i tam podczas zawodów może przyjśc kilka tysiecy osób.
Ten kto przegladał zdjecia z rozgrywek ligi rosyjskiej napewno zauważył że praktycznie na każdym meczu ligowym stadiony zapełnione są praktycznie do ostatniego miejsca, w Rosji zainteresowanie speedwayem jest naprawde dużo, oczywiście chodzi mi głównie o te miasta w których są drużyny żużlowe, moim skromnym zdaniem BSI mogło by roszerzyć turnieje GP właśnie na europe wschodnią Ukraine badż Rosję problem mogła by tylko stanowić infrastruktura tych stadionów (wiekszości zaniedbanych bez oświetlenia) bo o publikę jestem spokojny i pewny że te turnieje cieszyły by sie wiekszym zainteresowaniem niż GP w Krsko czy bardzo podupadającej ostatnio Pradze.
Nie można zapominać także o Wegrzech gdzie żużel w Miszkolcu i Debreczynie także cieszy sie dużym zainteresowaniem (nieco mniejsze jest w Gyuli) o czym świadczy spora liczba ogladająca turnieje w tych miastach, tam też można by bomyśleć o organizacji GP tylko problemem mogą być raczej kameralne obiekty w wyżej wymienionych miastach, a jeśli chodzi o publikę jestem pewien ze dopisała by tak samo jak na Ukrainie czy w Rosji.
BSI musi pomyśleć o ciągłym rozszerzaniu cyklu GP i jego popularyzacji 9 imprez GP w ciagu roku to troszkę mało myślę że 12-13 było by w sam raz.
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 147 gości |
Narzędzia
|
|
Uprawnienia
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|