Nie bądź tylko Gapiem. Weź aktywny udział w dyskusji i zarejestruj się już teraz. Rejestracja
Rozmowy o sporcie żużlowym
|
|
|
|
|
|
14 sty 2007, o 16:41
|
|
DMN
|
Trener |
|
|
Dołączył: 2 cze 2004, o 19:58 Skąd: H69 Posty: 2326
|
Damon napisał(a): takie praktyki juz stosowano i o ile sprawdzily sie w jezdzie samodzielnej to nie sprawdzily sie w walce w kontakcie, gdyz w momencie otrzymania szprycy zmniejszaly przyczepnosc... Tak, z tego co pamiętam próbowali tego Gollob i Nielsen. Szybko zrezygnowali, bo sami faktycznie przyznali, że po otrzymaniu szprycy mieli wielkie problemy z utrzymaniem równowagi. Jonssonowi na treningach jeździ się dobrze, bo nie miał od kogo dostać żwirem spod koła. 4zBf napisał(a): Mam nadzieje że nie będzie mógł startować z takimi małymi kołami w zawodach, poniewaz nie daje to juz takich samych szans wszystkim zawodnikom. Z tym nie będzie problemu, bo przepisy nie normują jaka ma być wielkość koła a jedynie szerokość opony.
_________________
|
|
7 kwi 2007, o 15:09
|
|
4zBf
|
Senior |
|
|
Dołączył: 11 sty 2007, o 09:59 Skąd: Polska Posty: 300
|
_________________
|
|
15 maja 2007, o 17:24
|
|
czajnik
|
Junior |
|
|
Dołączył: 15 lip 2006, o 16:19 Skąd: Dębica Posty: 230
|
Silniki z tą samą nowinką co Holta (od F. Gravesena) dostał także P. Ljung, ale jeszcze na nich nie jeździł bo dostał je już po kontuzji.
Edit:
Fotka tego silnika "w akcji":
Dzisiaj Holta także jeździł na tym sprzęcie i efekt dość dobry
PS. Jeśli chodzi o estetykę to wygląda to dziwnie, ciekawe czy za kilka lat wszyscy będą mieli takie silniki
_________________
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości |
Narzędzia
|
|
Uprawnienia
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|