Nie bądź tylko Gapiem. Weź aktywny udział w dyskusji i zarejestruj się już teraz. Rejestracja
Luźne rozmowy na luźne tematy
|
|
28 mar 2010, o 12:05
|
|
Trick
|
Uczestnik GP |
|
|
Dołączył: 24 sie 2007, o 11:09 Skąd: Rzeszów Posty: 1188
|
Pisze o 2 letnim audi bo kosztuje tyle samo co nowy mondeo Kogoś po prostu może nie stać na nowe Ja też uważam że lepiej wydać więcej Co do aurisa to siedziałem w nim szukając auta Rozkład przycisków w większości aut jest taki sam, ale już ich kształt i ergonomia nie Zaskoczyła mnie w nim słaba jakość materiałów :/ Może to na rynek PL takie gnioty puszczają, ale jeśli ja się oparłem o ten tunel środkowy a on skrzypiał, plastik świecił się jak by był jakości wytłaczanki z czekoladek :/ W audi wszystko jest matowe, miękkie a plastik idealnie spasowany. Aluminium to nie jest plastik, o czym zapomnieli producenci większości aut Fotele nie były złe, ale powiedzmy sobie szczerze, równie wygodne mam w moim 11 letnim seacie, z tym że on jest najwyższą wersją jaka wyszła. Moja rada dla gareta, niech się przejedzie (nie tylko na fotelu pasażera) Audi, Citroenem i np. tą Mazdą. Jeśli chodzi o bezawaryjność to w tych czasach nie ma nowych bezawaryjnych aut Wszystkie są zbyt napakowane elektroniką a to ona w większości pada. Z tym że francuzy to jeden komputer, do tego średniej jakości ;/ Części do Audi wcale nie są takie drogie, ponieważ więszkość pasuje też do VW/Seat/Skoda . Mój wybór w tej klasie aut ? Zdecydowanie Audi A4, Zaraz za nim Opel Insygnia(piękna jest ) a potem Honda Accord Toyota Corolla to inna klasa aut, ona konkuruje z A3, Astrą czy Golfem
_________________ Po nieodpuszczeniu Miedziakowi przez Kuciape w Toruniu : "Stworzyliśmy potwora"
|
|
|
|
28 mar 2010, o 13:02
|
|
Morgel
|
Uczestnik GP |
|
|
Dołączył: 4 kwi 2006, o 18:48 Skąd: Rzeszów Posty: 962
|
Ja w niemal 100% się zgadzam z Trickiem. Generalnie jestem fanem marki Audi i kupując auto niezależnie od klasy zawsze wybór pewnie padałby na Audi. Idąc od klasy aut małych (segment B) - już nie długo Audi A1, przez kompakty - Audi A3, premium - A4, wyższa A6, luksusowa biznes - A8, mały SUV - Q5, duzy SUV - Q7, sportowe - R8, czy też TT. Nie należy też zapominać o fenomenalnym A5, szczególnie nowy Sportback, który wyszedł końcem zeszłego roku jest czymś wartym uwagi, auto to łączy w sobie sportowe osiągi i charakter z komfortem limuzyny i przestronnością bagażnika co daje mu mu lekko charakter również i rodzinny. Szczególnie podoba mi się A6. Niestety za nim się dorobię na takie auto to trochę jeszcze wody w Wisłoku upłynie . Ale jakieś starsze A4 np 2 generacja (b6) z roku np 2002 to nie aż taki duży wydatek porównując do wykonania auta. Na razie jeżdżę Fordem Focusem I i jestem zadowolony w 100%. Często jednak dostrzegam negatywne opinie na temat tego auta od różnych ludzi, nawet nie wiem czy mieli kontakt z tym autem. Ja jestem jednak zadowolony. Silnik diesla 1.8 TDCi zapewne wystarczające osiągi, a zawieszenie daje ogromną ilość frajdy z jazdy. W aspekcie zawieszenia panuje zgodność, każdy nie mal uważa je za bardzo dobre. Focus według np tygodnika "Auto Świat" dzięki właśnie temu zawieszeniu prowadzi się najlepiej w swojej klasie pokonując np. Golfa, który jest topowym autem w klasie aut kompaktowych. Jedyne problemy w zawieszeniu to łączniki stabilizatora, które stosunkowo się szybko wybijają (co 20 - 30 tys km) sprawia to, że na nierównościach słychać drażniące dla ucha stuki. Ostatnio u mnie wymiennie były przy około 130 tys km, obecnie na liczniku jest 150 i znów trzeba to zrobić. Jedyne co zasmucić może właściciela Focusa to awaria dwumasowego koła zamachowego. To typowa awaria w tym aucie, dotyka egzemplarze mające ponad 100 tys km na liczniku. Usterka ta wyciąga prawie 3 tys z portfela... problem dopadł i mojego Focusa przy około 120 tys km. Z tego co czytałem podobne problemy mają również i Fiaty bravo/brava i tam też trzeba wydać podobną sumę na usunięcie awarii. Tak jak pisze Jasiek warto pytać ludzi o zdanie, którzy bezpośrednio mieli styczność z danym autem eksploatując je. Jednak ma to jakiś większy sens gdy zaciągniemy opinii u większej liczby osób niż tylko jedna. Bo jedna osoba mogła mieć akurat pecha i trafić na wadliwy egzemplarz i przez to zrazić się do danego auta/marki. Co do tej C5 to mam zdanie jak poprzednicy (a w szczególności Trick), auto ładne ale na pewno w bezpośrednim starciu przegrywa z Audi A4, nawet z generacją wcześniejsza (B7) bo z najnowszą A4 (B8) to nawet nie ma dyskusji. Zaletą jest to, że jest tańsze, ale inwestując taka kasę w auto lepiej dołożyć już ciut więcej i zainwestować lepiej. Problemem właśnie Cytryny, Peugeota, czy też Renault jest właśnie elektronika. Auta te są nią naszpikowane. Np. nowe Megane to jeden komputer... Mojemu koledze bardzo podobało się to gdy miał okazja odbyć jazdę testową tym autem, jednak to jest dobre do czasu gdy nie padnie. A niestety elektronika pada podobno najczęściej. W jednej z gazet widziałem właśnie taki ranking awarii i na 1 miejscu była właśnie elektronika i to było chyba ponad 30 % awarii, na drugim miejscu było bodajże zawieszenie z ponad 20 %. Garet poszukaj najlepiej jakiegoś forum o C5 i tam coś znajdziesz pewnie na temat co się z autem działa po przejechaniu 20-30 tys km. udaj się też do salonu, zamów jazdę testową, weź znajomego speca od aut ze sobą i poznaj auto od środka a na pewno będzie Ci łatwiej. Porównaj też najlepiej to auto z konkurencja w tej klasie, łatwiej będzie Ci wyłapać plusy i minusy Citroena na tle rywali. Np. A4, BMW 3, Insigni, Avensis, Volvo S60, Laguny, czy też Hondy Accord. Wtedy będziesz wiedział mniej więcej czy warto skusić się temu atrakcyjnemu wyglądowi i wydać tyle kasy na to autko.
_________________
|
|
|
|
28 mar 2010, o 13:11
|
|
Jasiek
|
Legenda |
|
|
Dołączył: 29 sie 2004, o 11:25 Skąd: Sydney Posty: 8396
|
Trick, nie mam pojecia, co wypuszczaja na rynek PL, ale ja wsiadajac pierwszy raz do mojej Corolli jeszcze na jezdzie probnej nie mialem zadnych problemow ze znalezieniem wszystkiego. Wyjatek byl ze... spryskiwaczem przedniej szyby. Musialem auto ostukac i omacac kilka razy zanim zorientowalem sie, ze dzwigienke z wycieraczkami trzeba pociagac do siebie (w Hondzie sie ja wciskalo).
Prawda Toyota Corolla to podobna wielkosc co Civic, A3, Mazda 3 czy Subaru Impreza. A4 jest wielkosci Camry, Accord, Mazda 6 czy Subaru Liberty.
_________________ Regards from Sydney Jasiek
It's ok to disagree with me. I cannot force you to be right
|
|
|
|
28 mar 2010, o 13:24
|
|
Trick
|
Uczestnik GP |
|
|
Dołączył: 24 sie 2007, o 11:09 Skąd: Rzeszów Posty: 1188
|
Co do innych klas aut też się zgadzam ale z wyjątkami, nie podoba mi się Audi A2 i stare TT Ja mam seata ibize z 99r w 110 konnym dieslu 1.9 Ma już z 300tys i sprzęgło, koło dwumasowe, skrzynia i silnik są w naprawde dobrym stanie. Stanie który pozwala myśleć o 500tys na tym silniku i skrzyni bez remontu. Pewnie sprzęgło i koło polecą szybciej ale to jest norma Auto pali mało, mam je pół roku i zrobiłem 10tys km po naszych drogach i jedyne co się popsuło to mimośród zamka który w aso kosztował 7zł Przejeździłem tą kosmiczną zime codziennie robiąc od 10 do 50 km i nigdy mnie nie zawiódł To nie jest auto klasy audi, pomimo to jestem zadowolony. Tak by mogło być i z tym C5 czy innym autem, np. Focusem Morgela Tylko że audi nie daje samego zadowolenia z bezawaryjności i dobrego prowadzenia oraz silnika. Ono daje właśnie tą szczypte luksusu która odróżnia auta pospolite od klasy wyższej Jasiek, chodzi mi o estetyke. Tam to wnętrze jest okrągłe, fikaśne i ładne. Ale ja wole kwadratowe i stonowane audi ;P A jak u ciebie z jakością plastiku ? Skrzypi na dziurach ?:P Bo tamto skrzypiało, z kolei audi nawet jak jeb** to tylko usłyszysz głuchy odgłos zawieszenia - tyle !:D Nie mam pojęcia jak oni to zrobili Jak by nie było mamy swoje gusta i preferencje I dobrze, bo gdyby każdy chciał audi to by było nudno Jasiek luksus odbiera jako ilość miejsca co jest troche amerykańskim patrzeniem na sprawe (patrz Chrysler 300C , Ford Taurus ), dla mnie równie ważne jak nie ważniejsze jest wzorowe wykonanie, użyte materiały i elegancja ;P Szanuje zdanie Jaśka, faktycznie np. Toyota Corolla to świetny wybór ze względów ekonomicznych (renoma bezawaryjności), auto jest również dopracowane i zwyczajnie porządne Ale wg. mnie Audi A3 to lepsze auto, co odzwierciedla też cena Myśle że garet ma co poczytać, nad czym pomyśleć W każdym razie życze mu powodzenia bo auto może być najlepszym przyjacielem albo betonowymi butami finansów domowych Ps. Jeśli Audi jest dla Ciebie garet zbyt popularne i częste na ulicach to bym bardzo głęboko się zastanowił nad Alfa Romeo 159 - auto piękne, rzadkie i wcale już nie takie awaryjne. Dobre silniki diesla to wielka zaleta. Do tego masz alfe - masz klase ;P
_________________ Po nieodpuszczeniu Miedziakowi przez Kuciape w Toruniu : "Stworzyliśmy potwora"
Ostatnio edytowano 28 mar 2010, o 13:33 przez Trick, łącznie edytowano 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
28 mar 2010, o 13:52
|
|
garet
|
Reprezentant kraju |
|
|
Dołączył: 2 wrz 2007, o 22:18 Skąd: Rzeszów Posty: 608
|
Pięknie się dyskusja nam rozwinęła. Co do A4 nie jest tak, że nie biorę tego modelu pod uwagę. Jest jak najbardziej jej wart, ale muszę empirycznie przekonać się, że Audi jest lepsze. Mnie ciężko się do czegoś przyczepić w C5. Samochód jak na Cytrynę naprawdę robi duże wrażenie i zbiera pochlebne recenzje. A komfort jest bajeczny co wie każdy kto miał przyjemność podrózować samochodem z hydroaktywnym zawieszeniem. W środku wszystko z materiałów o niebo lepszych niż u poprzedników i spasowane idealnie. Duży wybór bardzo ciekawych silników. Nie bez kozery recenzenci podkreślają, że to made in germany, a akcja promocyjna niejako pokazująca, że to auto nie ustępujące w niczym niemieckim samochodom nie kłamie. I nawet idealnie wpasowuje się w tę dyskusję, gdyż mamy tutaj pojedynek z samochodem niemieckim. http://www.youtube.com/watch?v=GMQnPWjK5pE&feature=related Macie tutaj fajnego Helmuta Czasem warto wyjść poza stereotypy Panowie. Jasiek jak widzę nie jest nimi obciążony i stara się obiektywnie patrzeć, a fanom Audi te 4 kółeczka zasłaniają resztę świata, co wcale nie znaczy, że Audi dobrych aut nie robi. Wręcz przeciwnie, ale warto też otworzyć się na inne marki i spróbować patrzeć na samochód (dany model), a nie li tylko na znaczek na wlocie powietrza. Jestem pewien, że gdyby Niemcy stworzyli nowe A4 i sprzedawali już gotowe auta w tajemnicy Renault pod nazwą np Napoleon to zapewne nie rozpływalibyście się nad takim samochodem... Zastanawiające jest także to, że Anglicy chwalą francuski samochód...co zdarza się raz na kilka lat chyba Każdy kto zna trochę Anglików wie, że pochwalenie czegokolwiek francuskiego przychodzi im z nie lada trudnością. Warto obejrzeć od 3:35. http://www.youtube.com/watch?v=ybKpFvpvWsA&feature=relatedA tutaj znów masa nawiązań do samochodów niemieckich. To tak odnośnie dyskusji o A4. Dobrze tutaj Pan Angol pokazuje z jaką klasą samochodu mamy do czynienia. http://www.youtube.com/watch?v=Bs3IrUAfhqA&feature=fvw
_________________ Pocałunek złożony na ziemi polskiej ma dla mnie sens szczególny. Jest to jakby pocałunek złożony na rękach matki, albowiem ojczyzna jest naszą matką ziemską. Niełatwe są jej dzieje. Wiele przecierpiała. Ma prawo do miłości szczególnej. Jan Paweł II
|
|
|
|
|
|
28 mar 2010, o 14:41
|
|
Fighter
|
Solidny ligowiec |
|
|
Dołączył: 8 lip 2008, o 10:44 Skąd: Borek Stary/Rzeszow Posty: 436
|
Generalnie jezeli chodzi o nowe C5 to musze przyznac ze prezentuje sie znakomicie(mam na mysli odczucia wizualne z zewnatrz). Samochod naprawde dobry, w testach itp. wszedzie chwala tylko nalezy tez pomyslec nad ew. czesciami a te z czasem napewno beda potrzebne. Sam jestem posiadaczem Megane'a z 98' i ogolnie powiem po swoich odczuciach ze nie ma rewelacji, przyznam ze troche zaplacilem za nowe czesci, no ale jak to mowia samochod samochodowi nie rowny. A co do C5 to dodam tylko, Garet pamietaj kupno samochodu to nie wszystko, trzeba pomyslec o jego utrzymaniu a w przypadku cytryny elektroniki nie brakuje wiec trzeba sie liczyc z ew. naprawami(odpukac), ale zycze Ci abys byl zadowolony ze swojego zakupu, niezaleznie czy bedzie to cytryna, bmw, audi czy mazda
_________________ Najwazniejsze by walczyc!!
|
|
|
|
28 mar 2010, o 20:07
|
|
Morgel
|
Uczestnik GP |
|
|
Dołączył: 4 kwi 2006, o 18:48 Skąd: Rzeszów Posty: 962
|
Cytuj: Jestem pewien, że gdyby Niemcy stworzyli nowe A4 i sprzedawali już gotowe auta w tajemnicy Renault pod nazwą np Napoleon to zapewne nie rozpływalibyście się nad takim samochodem... Garet, dopiero teraz zauważyłem, w ostatnim numerze tygodnika "Motor" [numer 12/2010(2691)], który kupuje na stronach 26-29 jest porównanie Citroena C5 z Seatem Exeo. Porównanie jak ulał pasuje do powstałej tutaj dyskusji. Jest ono o tyle ciekawe, że Seat Exeo w bardzo dużym stopniu jest kopią właśnie Audi A4 generacji wcześniejszej czyli B7. Nie mam niestety skanera, ale może u kolegi jutro uda mi się zrobić jakieś skany to bym tu wrzucił. Porównanie jest kompleksowe i dotyczy różnych rzeczy, które można zbadać, zmierzyć, ocenić w samochodzie. W ogólnej punktacji wygrywa Seat. Wniosek taki, że potwierdziły się słowa moje i Tricka, starsza porządna konstrukcja Audi (bo ten Seat w dużej mierzę składa się z części i materiałów stosowanych w starszej generacji Audi) wygrywa z nowszą Cytryną. Nie jest więc tak, że kółeczka Audi przesłaniają nam cały świat . Po prostu prawdą jest, że są to świetne auta. Nie musi się wcale nazywać Audi, może to być i Renault Napoleon, jeśli nadal będzie to tak dobre auto, jak Audi (czyt. zrobione w tak dobry sposób). W dobry sposób obrazuje to właśnie ten Seat Exeo. Cytuj: Co do innych klas aut też się zgadzam ale z wyjątkami, nie podoba mi się Audi A2 i stare TT Tak, A2 to wyjątkowo nieudany model w gamie aut Audi. Sami producenci chyba się od niego odcinają bo nie wydali kolejnej generacji tego auta. Teraz jednak nie długo w tej klasie aut małych Audi wystawi nowego gracza - A1, który prezentuje się bardzo dobrze i wpasowuje się dobrze w rodzinę.
_________________
|
|
|
|
28 mar 2010, o 20:29
|
|
garet
|
Reprezentant kraju |
|
|
Dołączył: 2 wrz 2007, o 22:18 Skąd: Rzeszów Posty: 608
|
Najgorszy jest wybór w tym segmencie bo jest ogromny...A4, Exeo, C5, Passat, Laguna, Mazda 6, Accord, Superb, Avensis, Mondeo, Insignia, BMW 320d też w sumie... No nie wiem, do mnie przemawia najmocniej ten Citroen, ale będę jeszcze myślał, szukał, porównywał, pytał. Jak coś wrzuć proszę tego skana.
_________________ Pocałunek złożony na ziemi polskiej ma dla mnie sens szczególny. Jest to jakby pocałunek złożony na rękach matki, albowiem ojczyzna jest naszą matką ziemską. Niełatwe są jej dzieje. Wiele przecierpiała. Ma prawo do miłości szczególnej. Jan Paweł II
|
|
|
|
|
|
|
|
29 mar 2010, o 13:46
|
|
Giene
|
Solidny ligowiec |
|
|
Dołączył: 24 mar 2004, o 12:46 Skąd: Ruhrpolen Posty: 424
|
No to ja dodam moze swoje 3 grosze: Audi A4 Avant - mam je od roku, 6 letni benzyniak 2.0 zrobilem tym autem puki co tylko 10 tys km ale choc ma juz 6 lat to wnetrze jest 10 razy lepiej wykonczone niz w niejednym nowym samochodzie. Komfort jazdy Audi no coz malinka. Puki co auto tez bezawaryjne, wiadomo musialem dolac troche oleju i to by byly wszystkie koszty jesli chodzi o rok uzytkowania. Polecam!
BMW - bolid mlodzierzy wiejskiej i niech tak zostanie, mialem NIEprzyjemnosc jezdzic BMW116 lub BMW320i w kazdym z tych samochodow zrobilem okolo 1000 km. Sorki ale te auta sa po prostu toporne i w zyciu nie wydal bym na nich pieniedzy. Wg. mnie najbardziej przereklamowana marka na swiecie.
Mercedes C220 - w zeszlym tygodniu na 3 dni mialem to autko praktycznie prosto z fabryki 15tys przebiegu, musze przyznac ze mi sie podobalo kiedys gdybym mial kupowac nowy samochod to byla by to alternatywa dla AudiA4, super komfort jazdy, wnetrze wykonczone w miare dobrze choc nie powala ale i tak ok.
VW Passat - kolejny konturent dla Audi A4, tylko raz jezdzilem passatem, okolo 1000km i moge powiedziec ze wrazenie bylo bardzo pozytywne komfort jak w Audi, wnetrze torche ladniejsze niz w Mercedesie, auto bylo tez nowe 5tys przebiegu. Warte polecenia.
Co do reszty czyli ople, fordy itd. sa dla mnie za plastikowe i tyle nie podobaja mi sie, ok insignia moze tutaj wybiega poza konkurencje ale i tak wolal bym VW czy Audi. Citroenem nigdy nie jezdzilem wiec wypowiadal sie nie bede.
|
|
|
|
30 mar 2010, o 17:24
|
|
Morgel
|
Uczestnik GP |
|
|
Dołączył: 4 kwi 2006, o 18:48 Skąd: Rzeszów Posty: 962
|
Garet, skanowałem u kumpla ten artykuł i w między czasie rozmawialiśmy na temat tej jakże konkurencyjnej klasy i odwiedziliśmy przy okazji stronę Seata, a tam okazało się, że artykuł, który skanujemy jest już wrzucony . http://exeo.seat.pl/index.php?str_menu=10To ten pierwszy artykuł, niżej widzę, że są inne artykuły z różnej prasy na temat Exeo, być może warto przeczytać.Jak widzę, są to artykuły z różnych gazet pisane przez różnych ludzi więc duża szansa, że na temat Exeo zbierzesz w miarę dobry obraz.
_________________
|
|
30 mar 2010, o 20:28
|
|
garet
|
Reprezentant kraju |
|
|
Dołączył: 2 wrz 2007, o 22:18 Skąd: Rzeszów Posty: 608
|
|
|
|
31 mar 2010, o 15:45
|
|
Morgel
|
Uczestnik GP |
|
|
Dołączył: 4 kwi 2006, o 18:48 Skąd: Rzeszów Posty: 962
|
Dokładnie, jak zobaczysz wszystko sam z bliska, przejedziesz się to będziesz wiedział co Ci pasuje a co nie. Możesz niestety mieć tylko problem z jazdą testowa Audi, bo niestety w Rzeszowie już chyba nie ma. Swego czasu były w salonie Volkswagena u Króla - Knapika, ale obecnie wydaje mi się, że już nie mają tam Audi. Najbliższy salon będzie w Krakowie, Lublinie. Cytuj: Jednak Exeo to wiekowa konstrukcja pod względem technicznym Tak, zgadza się, to już starsza konstrukcja, jak jednak się w tym teście okazało potrafiła porywalizować z nowszym C5, a nawet nieznacznie z nim wygrać. Jest to poważny argument w oglądaniu się jednak bardziej w kierunku Audi A4, gdyż nawet ta starsza generacja wsadzona w inne auto dalej się liczy. To patrząc tylko od strony technicznej, bo jak wiadomo wygląd auta to kwestia gustu. Starając się tak objąć to wszystko wydaje mi się, że mogę tak napisać, że A4, Mercedes C, oraz BMW 3 to auta, które w tej klasie są o jeden kroczek przez resztą. Widoczne to niestety też jest i w cenie. Dlatego jeśli znajdziesz kasę na lepszą niż podstawowa wersja jednego z tych aut to bierz coś z tego. Cała ta trójka ma świetną gamę silników, bardzo dobre materiały wykończeniowe, ponadto są to auta bardzo bezpieczne i bardzo dobrze wyposażone. Teraz tylko indywidualnie zależy co komu się bardziej podoba w danym aucie, którym lepiej się komuś jeździ. Jeśli jednak nie chcesz wydawać tyle kasy na auto, wolisz coś ciut tańszego to reszta też nie prezentuje się źle. W tej drugiej grupie zastanawiałbym się najbardziej nad Hondą Accord, Volvo S60, Ford Mondeo, oraz C5. Oczywiście musiałbym pojeździć tymi autami, żeby móc stwierdzić co wybrać, a i tak zapewne byłoby mi dalej ciężko. Jak odbędziesz jakieś jazdy testowe podziel się wrażeniami, chętnie przeczytam. Napisz też co nie co o aucie (silnik, wersja, wyposażenie dodatkowe), które stanie się twoją własnością, gdy już uporasz się z problemem co wybrać. Powodzenia i wytrwałości życzę!
_________________
|
|
|
|
|
|
31 mar 2010, o 22:05
|
|
Trick
|
Uczestnik GP |
|
|
Dołączył: 24 sie 2007, o 11:09 Skąd: Rzeszów Posty: 1188
|
Garet może i fakt jestem po piwku, ale chciałbym mieć takie problemy jak Ty A co do urodzaju aut, to nie łam się - w klasie Golfa i Astry jest tylko gorzej Tam to nie wiadomo co wybrać ;P Ja na Twoim miejscu kupił bym roczne Audi A4 tylko nie wiem co dalej ;P 2.0 TDI już na common railu więc kompresja nie ta i elastyczność gorsza :/ 3.0 TDI to już silnik monstrum, mając który zapie**** tak że nikt Ci nie podskoczy. A może benzynka ?:D 2.0 T to bardzo udany motor Nie polecam TFSI ze względu na milion zastosowanych rozwiązań które mogą się popsuć Nie polecam też DSG bo w razie "W" duże koszta i frajda nie ta co z manualem kurde, aż się ciesze że nie mam takich dylematów Mam swoje 110 koni w ibizie którą (tu musze się pochwalić) ostatnio na autostradzie rozbujałem do 215 km/h co jak dla mnie jest zajeb*** wynikiem jak na taką moc Nic się nie psuje a nawet jeśli to wszystko jest tanie, mam klime, radio i 7 głośników, mam pełną elektryke, mam skóre na kierownicy i świetne fotele, usportowione genialne zawieszenie i jeszcze lepsze prowadzenie A to wszystko za 9 tysięcy i trochę cierpliwości ;P Pali bardzo mało, ubezpieczenie jest tanie a jak się popsuje to dużo rzeczy da się naprawić w domowych warunkach A w audi czy innym aucie tej klasy? Komfort jest porównywalny (serio ), ceny za wszystko astronomiczne i samemu się prawie nic nie zrobi , martwi się człowiek czy zapierdzielą czy nie Fakt jest prestiż, wielkość, jednak i wygoda większa ale czy to wszystko jest warte tej obawy "żeby tylko ktoś nie zarysował" ?? dobra bo troche pierdoły pisze po pijaku Garet tak na koniec, mam dla Ciebie dobrą wiadomość - czego byś nie kupił za tą kase to i tak będzie naprawde dobre bo poprostu nie ma złych aut za takie pieniądze Ps. Pamiętaj o Alfie 159 - to naprawdę dobre auto !
_________________ Po nieodpuszczeniu Miedziakowi przez Kuciape w Toruniu : "Stworzyliśmy potwora"
|
|
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości |
Narzędzia
|
|
Uprawnienia
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|