Nie bądź tylko Gapiem. Weź aktywny udział w dyskusji i zarejestruj się już teraz. Rejestracja

Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.

British PREMIERSHIP Trenerów - 2017


Dział służący do typowania - nie tylko żużla!

Opcje      Szukaj
Post 18 lip 2017, o 18:28
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 15 lis 2004, o 11:51
Skąd: Rzeszovik
Posty: 5075

Zobacz profil 
Wycofanie zmiany

Nick: Jasiek
Ktora to jest zmiana: Z3
Za kogo jest ta zmiana: Robert Lambert 7.46
Kto zostaje wycofany: Chris Holder 7.27


Wycofanie zmiany

Nick: frater
Ktora to jest zmiana: Z2
Za kogo jest ta zmiana: Robert Lambert 7.46
Kto zostaje wycofany: Chris Holder 7.27


28 dniowa karencja Australijczyka zmusza do powrotu Lamberta. Gorzej na pewno nie pojedzie, a może pojechać lepiej :)


           
Post 19 lip 2017, o 17:27
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 15 lis 2004, o 11:51
Skąd: Rzeszovik
Posty: 5075

Zobacz profil 
Nick: Aikman
Ktora to jest zmiana: Z4
Za kogo jest ta zmiana: Nicolai Klindt 6.00
Kto wchodzi: Tobiasz Musielak 4.53


           
Post 19 lip 2017, o 21:26
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 15 lis 2004, o 11:51
Skąd: Rzeszovik
Posty: 5075

Zobacz profil 
Nick: barti522
Ktora to jest zmiana: Z3
Za kogo jest ta zmiana: Nicolai Klindt 6.00
Kto wchodzi: Tobiasz Musielak 4.53


           
Post 20 lip 2017, o 13:59
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 15 lis 2004, o 11:51
Skąd: Rzeszovik
Posty: 5075

Zobacz profil 
Nieoficjalna klasyfikacja II periodu Premiership

Jasiek 312

Aikman 280

K2 346

cincin 306

Polan 245

frater 298

Kosimazaki 315

barti 292


Na ten moment Jasiek zbliżył się do mnie na odległość 5p . Na 1,5 tygodnia przed końcem periodu każdy rozegrany bądź nie mecz będzie miał znaczenie. . Bardzo dobra postawa Kurtza i Batchelora wobec słabej jazdy Lindgrena i wakacji Harrisa (brak startów w czerwcu) spowodowała, że mistrzana wyspach poznamy dopiero po rozegraniu III periodu. Jak ważne jest dokonywanie zmian pokazue przykład K2 który z 6 pozycji przedarł się na III miejsce. Wyprzedzani trenerzy nie dopilnowali swoich obowiązków nie uzupełniając braków w swoich składach.


           
Post 20 lip 2017, o 14:31
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Uczestnik GP
Uczestnik GP
Avatar użytkownika

Dołączył: 17 lut 2010, o 11:47
Skąd: Lasy lisciaste
Posty: 1367

Zobacz profil 
No jak dopiero po rezegraniu III periodu skoro ja mam 717 ptk, w II periodzie zapewniłem sobie Majstra :wariat: :ninja: :luzak: :wow: :piwo:

_________________
Ale nie może być inaczej, jeśli w zarządach siedzą laicy, którzy mają jeszcze gorszych doradców. W naszych klubach robi się jakieś małe biznesy, zamiast myśleć o wyniku sportowym. Wiem, narażam się teraz w klubach i będzie mi trudniej znaleźć pracę. Ale mam to w du… Ja stawiam sprawę jasno. Jako trener mam osiągać dobre wyniki sportowe i choćby po trupach, ale swoje wojny będę wygrywał.


           
Post 21 lip 2017, o 12:28
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 29 sie 2004, o 11:25
Skąd: Sydney
Posty: 7609

Zobacz profil 
Ja licze jeszcze na kilka wystepow Jake'a Allena i Nicka Morrisa. Morris spisuje sie bardzo dobrze, zastapil udanie kontuzjowanego Doyle'a. Allen pozostanie juz pewnie do konca sezonu, bo Klindt nie wraca juz w tym roku do jazdy. Niezle zaprezentowal sie Dan Bewley, szkoda mi dwoch zer Perksa. Jesli uda mi sie dogonic po tym drugim periodzie Fratera, to bedzie to swietny przyklad na prawdziwosc powiedzenia "turn volatility into opportunity".

_________________
Regards from Sydney
Jasiek vel. Dom J.

"We all change. When you think about it, we're all different people, all through our lives. And that's ok, that's good. You've gotta keep moving. So long as you remember all the people that you used to be" - Dr Who, "The Time of the Doctor"


           
Post 21 lip 2017, o 14:08
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 15 lis 2004, o 11:51
Skąd: Rzeszovik
Posty: 5075

Zobacz profil 
Nick: Kosimazaki
Która to jest zmiana: Z1
Za kogo jest ta zmiana: Nicolai Klindt 6.00
Kto wchodzi: Paul Starke 4.83


           
Post 22 lip 2017, o 13:08
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 15 lis 2004, o 11:51
Skąd: Rzeszovik
Posty: 5075

Zobacz profil 
Wycofanie zmiany

Nick:Aikman
Ktora to jest zmiana: Z2
Za kogo jest ta zmiana: Patrick Hougaard 8.70
Kto wchodzi: Richard Lawson 8.22


           
Post 24 lip 2017, o 19:08
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 15 lis 2004, o 11:51
Skąd: Rzeszovik
Posty: 5075

Zobacz profil 
Widzę Bates zbił średnią i wraca pod numery 6/7 :) . Jest co poprawiać :bat:


           
Post 24 lip 2017, o 23:40
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 29 sie 2004, o 11:25
Skąd: Sydney
Posty: 7609

Zobacz profil 
A Lambert znow kontuzjowany... tymczasem, gdy Bates zbiera punkty, zbiera je rowniez Dan Bewley, co pozwala mi podtrzymac przewage.

_________________
Regards from Sydney
Jasiek vel. Dom J.

"We all change. When you think about it, we're all different people, all through our lives. And that's ok, that's good. You've gotta keep moving. So long as you remember all the people that you used to be" - Dr Who, "The Time of the Doctor"


           
Post 26 lip 2017, o 10:16
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Uczestnik GP
Uczestnik GP
Avatar użytkownika

Dołączył: 24 sie 2004, o 00:30
Skąd: RzEsZóW
Posty: 1765

Zobacz profil 
Ja wiem czy Lambert kontuzjowany ?? Wczoraj w Eliteserien śmigal az milo w 6 startach na dodatek...
Frater wczoraj zmiane zrobiłem za Hougaarda wiec prosze to uwzględnić !

_________________
Obrazek


           
Post 26 lip 2017, o 15:17
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 15 lis 2004, o 11:51
Skąd: Rzeszovik
Posty: 5075

Zobacz profil 
Nick:Aikman
Ktora to jest zmiana: Z5
Za kogo jest ta zmiana: Patrick Hougaard 7.32
Kto wchodzi: Edward Kennett 6.82


           
Post 28 lip 2017, o 14:01
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 29 sie 2004, o 11:25
Skąd: Sydney
Posty: 7609

Zobacz profil 
Ku mojej radosci, Swindon odjechalo kolejny mecz, a Nick Morris juz po raz szosty zapunktowal w mojej druzynie, wypelniajac tym samym luke po Doyleú, ktory w drugim periodzie do momentu zmiany mial na koncie tylko jeden start. Przy tym rozczlonkowanym drugim periodzie to bardzo istotne, zwlaszcza ze odwolano jeden mecz z udzialem Wolverhampton, co daje Lindgrenowi jedna szanse mniej, by poprawic dorobek.

_________________
Regards from Sydney
Jasiek vel. Dom J.

"We all change. When you think about it, we're all different people, all through our lives. And that's ok, that's good. You've gotta keep moving. So long as you remember all the people that you used to be" - Dr Who, "The Time of the Doctor"


           
Post 28 lip 2017, o 15:40
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 15 lis 2004, o 11:51
Skąd: Rzeszovik
Posty: 5075

Zobacz profil 
Na szczęście młody Holder jadąc pięć biegów zamienił czwórkę na ósemkę natomiast Ellis podmienił jedynkę na piątkę. Każdy punkt na wagę złota.

Co to oznacza ?

w nieoficjalnym rankingu drugiego periodu Jasiek 345 = Frater 345, czyli przewaga z pierwszej cześci sezonu zachowana :uklony:


           
Post 31 lip 2017, o 19:31
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 15 lis 2004, o 11:51
Skąd: Rzeszovik
Posty: 5075

Zobacz profil 
Wycofanie zmiany
Jasiek
Ktora to jest zmiana: Z4
Za kogo byla ta zmiana: Ellis Perks 4.00
Kto zostaje wycofany: Zach Wajktnecht 3.12


           
Post 31 lip 2017, o 23:00
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 29 sie 2004, o 11:25
Skąd: Sydney
Posty: 7609

Zobacz profil 
Perks powieksza swoj dorobek o 2 punkty, Belwey zamienia 5 na 9, Allen dorzuca 7... coz z tego, jak Kurtz nie startuje w Poole (kontuzja?), a Batchelor wlasnie stracil prace w Kings Lynn.

_________________
Regards from Sydney
Jasiek vel. Dom J.

"We all change. When you think about it, we're all different people, all through our lives. And that's ok, that's good. You've gotta keep moving. So long as you remember all the people that you used to be" - Dr Who, "The Time of the Doctor"


           
Post 1 sie 2017, o 09:00
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 15 lis 2004, o 11:51
Skąd: Rzeszovik
Posty: 5075

Zobacz profil 
A tylko jedna zmiana pozostała do wykorzystania ... :?


           
Post 1 sie 2017, o 14:52
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 29 sie 2004, o 11:25
Skąd: Sydney
Posty: 7609

Zobacz profil 
Czekamy zatem na wyniki drugiego periodu, zebym mogl przeanalizowac, co czeka nas dalej. Brady Kurtz powinien wrocic do skladu Poole 10 sierpnia.

http://www.bournemouthecho.co.uk/sport/15428777.Kurtz_aiming_to_return_to_Pirates_colours_in_two_weeks/

Troy z kolei stracil prace w Anglii, a poniewaz okienko transferowe jest juz zamkniete, to na pewno juz w zadnym innym klubie nie wystartuje podobnie jak Holder.

_________________
Regards from Sydney
Jasiek vel. Dom J.

"We all change. When you think about it, we're all different people, all through our lives. And that's ok, that's good. You've gotta keep moving. So long as you remember all the people that you used to be" - Dr Who, "The Time of the Doctor"


           
Post 2 sie 2017, o 13:34
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 15 lis 2004, o 11:51
Skąd: Rzeszovik
Posty: 5075

Zobacz profil 
Wycofanie zmiany

Nick: Jasiek
Ktora to jest zmiana: Z1
Kto zostaje wycofany: Troy Batchelor 7.36
Kto wraca do skladu: Davey Watt 7.56



Nick: Jasiek
Ktora to jest zmiana: Z7
Kto zostaje zmieniony: Davey Watt 5.40
Kto wchodzi: Paul Starke 5.31


           
Post 2 sie 2017, o 16:21
 Re: British PREMIERSHIP Trenerów - 2017
Legenda
Legenda
Avatar użytkownika

Dołączył: 15 lis 2004, o 11:51
Skąd: Rzeszovik
Posty: 5075

Zobacz profil 
Obrazek

Kenneth Bjerre as trefl drugiego periodu ligi brytyjskiej i drużyn goniących liderów Premieship. Niestety "środek" sezonu nie był pomyślnym okresem dla fratera i Jaśka. Kontuzje liderów Doyla,Lindgrena,Lamberta,Klindta nie wyjaśniona absencja Harrisa odbiły się na dorobku punktowym faworytów. Swoją okazję wykorzystali K2 notując ogromny skok w klasyfikacji z szóstej na trzecią. Jego śladem podążał cincin jednak strata z pierwszego periodu była na tyle duża, że zdołał opuścić miejsce czerwonej latarni rozgrywek, którą przejął Polan nie robiąc żadnej zmiany ( Porsing NS, Klindt 3 starty). Wciąż groźny przed ostatnim etapem wydaje się Kosimazaki. Bardzo cierpliwie czekał na szczyt formy swoich liderów Bjerre i Andersena. Szkoda, że bardzo słabo jedzie jego numer siedem Shanes.



Wyniki II Etapu British PREMIERSHIP Trenerów 2017


1 K2 399p (1j)
2 cincin 390p (1j)
3 Kosimazaki 380p (3j)


4 Jasiek 365p (4j)
5 barti522 361p (3j)
6 frater 357p (3j)
7 Aikman 336p (4j)
8 Polan 271p (1j)




w nawiasie liczba wykorzystanych jokerów w drugim etapie.


           
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Narzędzia



Skocz do:  

Uprawnienia

Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

Original style by phpBBservice.nl & New Design style by ZeNaNLi