Poniżej załączam wszystkie szczegóły. Do środy możecie składać reklamacje. Na rewanż będziemy przygotowani perfekcyjnie. Przerowadzimy transmisję w zupełnie inny sposób. Trzeba popełniać błędy, żeby się rozwijać. Szkoda że zdarzyło się to przy takim meczu. Pozdrawiamy i dziękujemy że nas oglądacie już od dwóch sezonów.
Odnosząc się do wczorajszej transmisji z meczu 2. Ligi Żużlowej TŻ Ostrovia vs. Stal Rzeszów Speedway - a raczej jej braku, bo wszyscy wiemy jak źle to wyglądało - chcielibyśmy wszystkich Was najmocniej przeprosić. Zdajemy sobie sprawę jak ważne to było wydarzenie i jak bardzo daliśmy ciała. Niestety.
Do transmisji przygotowywaliśmy się ponad tydzień. Włożyliśmy w to mnóstwo czasu, własnych środków i energii. Wydawało nam się, że wzięliśmy pod uwagę każdy możliwy scenariusz. Na miejscu mieliśmy kilka rozwiązań, które miały zapewnić nam szybki internet. Niestety przeciążenia wynikające z obciążenia sieci LTE były tak duże, że po prostu nie daliśmy rady. Technicznie w tamtym momencie był to problem nie do obejścia, choć wierzcie nam, że robiliśmy, co mogliśmy. W Ostrowie byliśmy już przed południem, w pięcioosobowym składzie. Byliśmy pewni, że panujemy nad sytuacją, ale niestety boleśnie zderzyliśmy się z rzeczywistością. Dlatego - jeszcze raz przepraszamy.
Zdajemy sobie sprawę, że czasu poświęconego na próby oglądania transmisji, straconych przy tym nerwów, no i przede wszystkim pieniędzy, nikomu to nie zwróci, ale mimo wszystko liczymy, że podejdziecie do całej sprawy ze zrozumieniem.
Przez ostatnie 2 lata przeprowadziliśmy dla Was ponad 300 transmisji na żywo z wielu miejsc w Polsce (i nie tylko). Łącznie zanotowały one ponad 4 miliony wyświetleń na YouTube. Wszystkie były za darmo, czasem z problemami, nie wszystkie się udały, ale w zdecydowanej większości stawaliśmy na wysokości zadania. Mamy nadzieję, że daliśmy Wam dzięki temu sporo pozytywnych emocji, dlatego ogromnie prosimy Was o wyrozumiałość.
W niedzielę w Ostrowie, po raz pierwszy w historii, dostęp był płatny. To była jedyna możliwa opcja - oczekiwały tego od nas kluby, które tylko pod takim warunkiem zgodziły się na transmisję. Stąd też zdecydowaliśmy się podjąć wyzwanie. Efekty były takie jak widzieliście - w związku z tym każdy, kto złoży reklamację otrzyma zwrot całej kwoty na konto bankowe (więcej informacji jak to zrobić na końcu tej wiadomości).
Jeszcze raz przepraszamy Was za całą sytuację - uwierzcie nam, że to był dla nas ciężki dzień. Przejechaliśmy prawie 1200 km i bardzo zależało nam na tym żeby zrobić dobrą transmisję. Jeden z komentatorów jechał na to wydarzenie bezpośrednio z Francji - z turnieju Diamonds Cup. Kosztowało nas to mnóstwo sił i nerwów.
Niedzielna bolesna porażka - bo inaczej tego nazwać nie możemy - sporo nas nauczyła i już podjęliśmy działania żeby podobnych sytuacji nie było w przyszłości. Mamy już pomysły na rozwiązania, które dadzą nam pewność, że nie dojdzie do takich spadków w mocy internetu. Nie zamierzamy się poddawać i już podjęliśmy rozmowy z firmami, które dostarczają rozwiązania dedykowane do tego typu projektów. Uprzedzając Wasze pytania - tak, zamierzamy przeprowadzić transmisję także z niedzielnego rewanżu w Rzeszowie. Również będzie płatna, bo innej możliwości niestety nie ma. Możecie być pewni, że zrobimy wszystko, by sytuacja z niedzieli się nie powtórzyła - dlatego mimo wszystkich problemów, mamy nadzieję, że po raz kolejny nam zaufacie.
Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że zostaniecie z nami! Obiecujemy Wam jedno - na pewno wyciągniemy wnioski i wrócimy silniejsi!
--------------------------------------
Poniżej zamieszczamy dokładną instrukcję jak złożyć reklamację i otrzymać zwrot pieniędzy. Zwykle trzeba zrobić to do 24h po meczu, ale w tej wyjątkowej sytuacji mamy czas do środy 19 września do godz. 24.
Reklamację możecie składać pod adresem:
ppv@tvcom.pl (dostawca infrastruktury poprzez którą odbywała się transmisja obsługujący płatności).
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
a) nazwę Użytkownika (imię i nazwisko, login)
b) adres e-mail przywiązany do konta na portalu
c) nr transakcji Operatora płatności elektronicznych
d) datę, godzinę oraz wydarzenia dla którego została wykupiona Usługa wraz z opisem problemu i uzasadnieniem reklamacji.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie maksymalnie 14 dni od momentu jej złożenia (mamy zapewnienie, że zrobią to dużo szybciej, ale to zapis regulaminowy). Po uwzględnieniu reklamacji Użytkownik otrzyma zwrot kwoty w wysokości uiszczonej w ramach złożonego Zamówienia przelewem zwrotnym na rachunek bankowy, z którego kwota została uiszczona.
Dzięki, że jesteście z nami!