Nie bądź tylko Gapiem. Weź aktywny udział w dyskusji i zarejestruj się już teraz. Rejestracja


Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.

REGULAMIN FORUM


Dział w którym lądują wszystkie posty niezgodne z regulaminem, nic nie wnoszące do tematu itp. Po 15 dniach posty są automatycznie kasowane.

Opcje      Szukaj
Post 8 kwi 2008, o 11:13
 REGULAMIN FORUM
Danish Power!
Danish Power!
Avatar użytkownika

Dołączył: 30 sty 2003, o 11:44
Skąd: Danishlandia
Posty: 9673

Zobacz profil 
REGULAMIN FORUM

-= 1. REJESTRACJA NOWEGO UŻYTKOWNIKA =-

1.1 Zalogowanie się na forum oznacza automatyczną akceptację niniejszego regulaminu.
1.2 Można posiadać wyłącznie JEDEN aktywny profil użytkownika.
1.3 Wybrany Login nie może zawierać nazwy innego, już zarejestrowanego użytkownika (lub nazwy łudząco podobnej), w celu wyeliminowania podszywania się pod inna osobę.
1.4 Nie podajemy fałszywych e-maili. Może to prowadzić do zablokowania konta użytkownika.
1.5 W miejscu „Strona WWW” nie można zamieszczać linków do stron ogólnie przyjętych czy uznawanych za wulgarne lub obraźliwe. Dotyczy to także linków do stron o tematyce pornograficznej.
1.6 Użytkownicy, w profilu których stwierdzi się po rejestracji linki do stron o tematyce pornograficznej tematyce/lub warezowej, będą usuwane na bieżąco, bez tłumaczenia przyczyny takiego działania (jest ona oczywista).
1.7 Nie używamy avatara wykonanego przez innego użytkownika bez jego zgody.
1.8 W podpisie (pod postem) nie umieszczamy plików graficznych bądź animacji znacznie spowalniających ładowanie strony. Nie stosujemy tez podpisów o znacznej objętości (mowa o przypadkach, w których zawartość podpisu przekracza niejednokrotnie kilkakrotnie długość postu danego użytkownika). Nie używamy także adresów do stron o których mowa w pkt. 1.5 i 1.6.
1.9 W sytuacji w której użytkownik korzysta z numeru IP spoza granic Polski, Administracja ma prawo zażądać dowodu na przebywanie w miejscu na które ten numer wskazuję. Ocena wiarygodności przedstawionego leży w kwestii Administatora. Niewiarygodny dowód, bądź jego brak będzie skutkował banem lub usunięciem konta.
1.10 Każdy nowo zarejestrowany użytkownik jest objęty ograniczeniem w postaci akceptacji postów przez moderację. Na akceptację należy poczekać od kilku minut do kilku godzin. Po napisaniu 5 postów ograniczenie zostaje automatycznie zdjęte.

-= 2. ZASADY DYSKUSJI NA FORUM =-

2.1 Nie zakładamy istniejących już tematów (aby się upewnić czy dany temat istnieje korzystamy z wyszukiwarki: http://www.stalrzeszow.com/search.php).
2.2. Nie nadawaj tematowi tytułu „Pomocy”, „Ważne”, „Problem”, „O której mecz” itp. W nazwie staraj się jak najlepiej opisać czego dotyczy temat, tak aby inni użytkownicy mogli włączyć się do dyskusji.
2.3 Na każdą kolejkę zakładany będzie osobny temat o meczu Stali.
2.4 Tematy zdublowane (tzn. takie, których tematyka jest podoba lub taka sama jak założonego wcześniej) będą kasowane lub przenoszone do istniejących wątków.
2.5 Tematy zakładamy tylko w działach odpowiadających organizacyjnie zawartości nowego tematu.
2.6 Jeżeli chcesz coś poprawić czy zmienić, nie dopisuj kolejnego postu – zastosuj opcję „Edytuj post”. Napisanie postu pod postem jest dopuszczalne po upływie 5 dni.
2.7 Treści postu nie ograniczaj do słowa „Jak w temacie...”, „Zgadzam się” lub podobnych, przedstaw dokładniej swoje stanowisko, uzasadnij swoje zdanie. Podobnie przy podawaniu cytatów z innych stron lub linków.
2.8 Posty obraźliwe i godzące w dobre imię innych użytkowników, jak i zawierające niecenzuralne słowa, będą usuwane lub zmieniane.
2.9 Nie dopisuj postów, które nie wnoszą nic nowego do dyskusji. Drobne dygresje będą tolerowane, jednak całkowicie odejście od tematu już nie będzie. Posty tego typu będą kasowane.
2.10 Caps Lock - prosimy o pisanie małymi literami. W sieci duże (wielkie) litery oznaczają krzyk i mogą być wykorzystane w bardzo wąskim zakresie.
2.11 Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz prywatne pytania i uwagi załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW).
2.12 Jeśli macie jakieś pytania dotyczące forum, przeczytajcie dział FAQ lub prześlijcie prywatną wiadomość (PW) któremuś z moderatorów bądź administratorów forum.
2.13 Zabronione jest cytowanie całych postów, oraz tych, które znajdują się tuż nad dokonywanym wpisem. Należy je ograniczyć do niezbędnego minimum, cytując tylko tą treść do której chcemy się odnieść.
2.14 Nie reklamujemy żadnych menedżerów, ani innych komercyjnych stron internetowych. Nie ma na tym forum miejsca na „darmową reklamę”!
2.15 Wszelkie „tuszowanie” wulgaryzmów za pomocą kropek, spacji, gwiazdek, zamiany liter itp. będzie karane ostrzeżeniem. Do cenzury wulgaryzmów służy emotikona :cenzura: ( :cenzura: ) .

-= 3. POZOSTAŁE ZASADY KORZYSTANIA Z FORUM =-

3.1 Za porządek na Forum odpowiadają Moderatorzy - oni decydują, które posty łamią Regulamin i jakie podjąć kroki w celu poprawy sytuacji.
3.2 Osoby działające na niekorzyść forum mogą zostać zbanowane bez ostrzeżenia.
3.3 Pochwalanie, propagowanie czy też umożliwianie piractwa komputerowego na forum będzie karane ostrzeżeniem. Podobnie sprawa ma się z serwisami warezowymi i pornograficznymi.
3.4 Redakcja forum zastrzega sobie prawo do przyznawania specjalnych rang dla użytkowników.
3.5 Każdy użytkownik ma prawo do uzyskania wyjaśnienia dotyczącego skasowania przez administratora/moderatora jego tematu/postu, o ile to działanie nie wynika w sposób jednoznaczny z niniejszego regulaminu.
3.6 Nieprzestrzeganie regulaminu może prowadzić do otrzymania ostrzeżenia, tymczasowego zablokowania konta lub stałego usunięcia z listy użytkowników.
3.7 Redakcja forum nie ponosi odpowiedzialności za treści merytoryczne na forum.

-= 4. OSTRZEŻENIA =-

4.1 Za każda złamanie regulaminu, bądź za łamanie ogólnie przyjętych zasad dyskusji administratorzy i moderatorzy mają prawą dać ostrzeżenie.
4.2. W przypadku, gdy dany użytkownik otrzyma po raz drugi (w odstępie max. 3 miesięcy) ostrzeżenie za to samo wykroczenie będzie miał zablokowane konto przez 24 godziny. Gdy po raz trzeci w ten sam sposób złamie regulamin jego konto zostanie zablokowane dożywotnio.
4.3 Gdy liczba ostrzeżeń danego użytkownika przekroczy dziesięć otrzyma on dożywotniego bana.
4.4. W przypadku niestosowania się do uwag administracji forum, może ona wprowadzić opcję akceptacji postów.

-= 5. ADMINISTRATORZY =-

5.1. Ostateczna interpretacja powyższego regulaminu zawsze należy do administracji forum.

WAżNE LINKI:

FAQ - http://www.stalrzeszow.com/faq.php

WYSZUKIWARKA TEMATÓW: http://www.stalrzeszow.com/search.php

PRYWATNE WIADOMOŚCI: http://www.stalrzeszow.com/ucp.php?i=pm&folder=inbox

Ostatnia zmiana regulaminu: 28.06.2011

_________________
"Jeżeli masz wszystko pod kontrolą, to znaczy ze jedziesz zbyt wolno."

Obrazek


           
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Narzędzia



Skocz do:  

Uprawnienia

Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów


cron

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

Original style by phpBBservice.nl & New Design style by ZeNaNLi